تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
حضور کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در مسابقات قرآن و نماز وزارت نیرو
مسئول فرهنگی دینی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: کارکنان این شرکت همراه با خانواده در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و نماز وزارت نیرو شرکت کردند.

مسئول فرهنگی دینی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: کارکنان این شرکت همراه با خانواده در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و نماز وزارت نیرو شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، مریم اردشیری در توضیح این خبر اظهار داشت: ترویج فرهنگ قرآن و عترت و تبیین ارزش های قرآنی از مهم ترین رویکردهای مسابقات نماز و قرآن وزارت نیرو است که با استقبال خوب کارکنان این شرکت همراه شده است.
وی بیان کرد: در پانزدهمین دوره مسابقات قران و نماز وزارت نیرو در مجموع 179 نفر از کارکنان و خانواده‌های آنان شرکت کردند که از این شمار 98 نفر آقایان و 81 نفر بانوان بودند.
اردشیری یادآور شد: در این دوره از رقابت‌ها شرکت کنندگان در بخش های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ موضوعی، تفسیر قرآن، نهج البلاغه و احکام نماز با یکدیگر رقابت کردند.
وی اظهار کرد: کارکنان شرکت آبفا استان بوشهر همواره از پیشگامان حضور در مسابقات دینی و فرهنگی هستند که در این دوره نیز حضوری باشکوه داشتند.

اردشیری افزود: نفرات اول هر رشته که 70 درصد امتیاز را کسب کنند به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.
تاریخ:
1403/07/20
تعداد بازدید:
54
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal